PARTNEŘI NAŠIMA OČIMA: BLUM
15. 7. 2021

Těžko bychom našli někoho z oboru výroby nábytku, kdo by neznal značku Blum. Ať už její nábytkové kování používá či ne, rozhodně o něm ví.

Rakouský Blum je jedním z celosvětových leadrů tohoto sortimentu a jeho zastoupení (a především výrobky!) najdeme na všech kontinentech.

Součástí naší firemní filosofie je důsledná orientace na prvotřídní kvalitu, a proto není divu, že jsme s touto značkou velmi brzy navázali spolupráci, která trvá dodnes. Ačkoli neprodáváme její výrobky, podporujeme jejich integraci do našich polotovarů formou vrtání instalačních otvorů pro závěsy, výsuvy a výklopy.

Líbí se nám, že se Blum po desetiletí drží segmentu, který dokonale zná a kterému rozumí a současně je kreativní a inovativní.

Mnohá řešení jsou skutečně obdivuhodná a je za nimi cítit snahu o skloubení praktičnosti a uživatelského komfortu s již zmiňovanou kvalitou.

Protože je nám tento přístup sympatický, chceme vám dnes našeho dlouholetého partnera alespoň v kostce představit, protože nepochybujeme, že jeho výrobky znáte, ale možná nevíte, co a kdo za nimi stojí…

Zajímavá čísla

Svůj podnik založil pan Julius Blum 1. března 1952 a dodnes zůstává v rodinných rukou. Jinak se ovšem změnilo mnohé. V rodném Vorlarbersku rozkládajícím se nedaleko německých, švýcarských a italských hranic působí celkem osm výrobních závodů a další tři za hranicemi (Polsko, USA, Brazílie).

Dceřiné společnosti a zastoupení firmy najdeme v 32 zemích a výrobky značky ve více než 120. Počet spolupracovníků na celém světě se pohybuje okolo 8.500 a roční obrat dosahuje bezmála dvou miliard €.

Firemní kultura

 

Kromě kvality výrobků se značka Blum soustředí i na nejvyšší kvalitu služeb. Z jejího přístupu je cítit typická rakouská pečlivost a smysl pro detail.

Firemní kultura se promítá i do takových oblastí, jako je péče o životní prostředí a přírodní zdroje. I zde jde o promyšlená komplexní opatření. V interních směrnicích se píše, že „ekologické chování je z dlouhodobého hlediska hospodárné a úsporné“, což je samozřejmě pravda, nicméně u řady společností jde jen o proklamace.

Blum naproti tomu pracuje s alternativními zdroji energie, regeneruje teplo z výroby, důsledně izoluje výrobní budovy a vedle recyklovatelných papírových obalů vyvinul a zavedl vlastní systém balení EKO – Pack.

Přidáme-li k tomu dopravu zboží po železnici a řadu dalších aktivit na poli udržitelného rozvoje, máme před sebou obraz firmy, která bere svou společenskou zodpovědnost skutečně vážně. 

Praktická řešení

 

Společnost vede permanentní dialog se zákazníky na všech úrovních. Díky tomu jim kromě precizních výrobků může poskytnout i nadstandardní servis a garanci spokojenosti.

 

Prodejce kování

Spoluprací se značkou získává prodejce vedle špičkových výrobků také rozsáhlou podporu včetně propagačních materiálů, odborných argumentů a podrobných informací.

Truhlář

Výrobce nábytku ví, že s komponenty Blum výrazně šetří čas. Součástí kvality kování je totiž naprosto přesné zpracování usnadňující montáž, ale také jasné informace a potřebné pomůcky.

Uživatel

Miliony lidí na celém světě se přesvědčily, že pokud o nábytkovém kování vůbec neví a nemusí na ně myslet, je vše správně. Právě takové jsou výrobky Blum: dlouhodobě a spolehlivě obstojí v každodenní zátěži.

Za rok bude Blum slavit sedmdesáté výročí založení. Vzhledem k tomu, že bývá pravidelným účastníkem naší odborné výstavy InterSalon, věříme, že se s jeho nabídkou – zejména očekávanými novinkami – budete moci v jubilejním roce seznámit u nás v Holešově.

Prozatím můžete navštívit sekci „TIPY A TRIKY“ na tomto serveru, kde jsme připravili malou ochutnávku zajímavých „vychytávek“ této značky.

Líbil se Vám tento článek?

Dejte vědět ostatní, zda byl užitečný.

0 / 5 Hodnocení článku: 0

Vaše hodnocení:

Nezmeškejte nové články