TRACHEA NA SLOVENSKU
21. 4. 2022

Obchodní kontakty se Slovenskem nás provázejí už od založení společnosti. Počet zákazníků a partnerů zde postupně narostl do objemu, kdy bylo potřeba zřídit pozici stálého obchodního zástupce. Stalo se to právě před deseti lety, na jaře roku 2012 a oním zástupcem byl (a stále je!) pan Peter Ruhalovský.

Petrovým nynějším přáním je obchodní zastoupení u sousedů personálně posílit, což ale není jednoduché. Dobrý „obchoďák“ musí totiž nejen rozumět trhu, být taktním diplomatem, ale především musí rozumět našemu sortimentu do nejmenší podrobnosti.

Co vlastně soudí o své práci sám Peter, jak vnímá pozici značky Trachea na slovenském trhu a co by rád sdělil našim čtenářům? Zeptali jsme se jej na to.

Jak náročné je pro Tebe obsloužit stávající klienty a věnovat se novým?

 Na slovenskom trhu pôsobím od roku 2012. Začalo to na výstave „Nábytok a Bývanie“ v Nitre, kde ma hodili ako rybu do vody :)). Tento rok to bude desať rokov…

V telefónnom zozname mám cca 450 klientov a mojim prianím je, aby sme naše obchodné zastúpenie na Slovensku čo skoro posilnili. Je to určite potrebné.

 

Jaká je pozice naší značky na Slovensku?

Trachea je vnímaná u zákazníkov na Slovensku ako kvalitný výrobca dvierok, samozrejme ruku v ruke je s tým spojená aj vyššia cena. Bohužial cena hraje často pri výbere u klienta prim, a kedže je na SK oproti ČR aj väčšia konkurencia, čo sa týka počtu firiem, ktoré sa venujú výrobe dvierok, tým pádom je aj väčšia konkurencia aj čo sa týka ceny.  Naprie k tomu sú naše výsledky tu na Slovensku velmi dobré.

 

 

Jaké jsou Tvé plány do budoucna?

Určite by sme chceli zapracovať viac na marketingu smerom ku stabilným pravidelným odberateľom (tlačená forma, články do časopisov, stojany, akcie, častejšie návštevy…), ako aj k novým.

Verím, že príchodom ďaľšieho OZ sa bude situácia postupne zlepšovať. Posilnenie obchodnej činnosti a rozširovanie klientely, to je jednoducho alfa a omega obchodu. Ak sa chce firma posúvať, musí skĺbiť starostlivost o stávajúcich a hľadanie nových klientov, čo je náročné, ale nie nemožné. Sú pred nami nové výzvy a verím že sa ich zhostíme na výbornú. Žijeme rýchlo a v ťažké dobe, ale sme optimisti, že to bude lepšie 🙂 

 

Díky za Tvůj optimismus. Co bys rád vzkázal čtenářům na závěr?

Touto cestou by som chcel pozvať k nám do firmy ľudí, ktorý budú tento článok čítať, ale aj tých, ktorý sa k tomu dostanú cez ďalšie referencie.

U nás v Trachea sa po dlhšej odmlke pripravuje odborná výstava z názvom Intersalon. Viac ako slová, vám atmosféru a všetko, čo vás u nás čaká, priblížia videa z predošlých ročníkov. Tie si môžete pozrieť na našom webe intersalon.cz. A ako sa vraví, lepšie je raz vidieť ako 100x počuť.

Tak neváhajte a zavítajte k nám na Moravu. Budeme radi, ak si nájdete na nás čas a strávite ten deň pri dobrom jedle, pití, novinkách z fachu a samozrejme s kamarátmi a priateľmi z Trachea. Tešíme sa na vás.

 Dobro a pokoj nech vás sprevádza!

Líbil se Vám tento článek?

Dejte vědět ostatní, zda byl užitečný.

TRACHEA NA SLOVENSKU Obchodní zastoupení u sousedů…
4.33 1 5 3
0 / 5 Hodnocení článku: 4.33

Vaše hodnocení:

Nezmeškejte nové články